مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 07:572014-12-19ورزشي

ضرورت توجه به اشتغال جوانان در برنامه ششم توسعه


مدیرکل هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: حوزه جوانان از جمله حوزه هایی است که باید در تنظیم مواد مرتبط با آن در قانون برنامه ششم توسعه توجه ویژه ای به سیاست های کلی اشتغال و سیاست های کلی جمعیت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری داشته باشیم.

- جعفر سطوتی در گفت وگو با خبرنگار سرویس جوانان خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تأکید کرد: اقدامات حوزه جوانان در برنامه ششم توسعه معطوف به سیاست های کلی جمعیت و سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی است.

نه تنها راهبردها و حکم پیشنهادی حوزه جوانان در قانون برنامه ششم توسعه، بلکه تمامی راهبردها و احکام پیشنهادی سایر حوزه ها نیز باید در جهت نیل به اهداف چشم انداز 1404 تنظیم شود و معطوف به اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی باشد.

عضو کمیته هماهنگی و تلفیق برنامه ششم توسعه در وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید گام های اساسی و محکمی درجهت اعمال سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی برداشته شده است که از جمله می توان به اهتمام ویژه دولت به توسعه صنعت گردشگری، حمایت از فعالیت های دانش بنیان و توسعه صنایع تکمیلی و مرتبط با نفت اشاره کرد.

وی توجه ویژه به موضوع جوانان را در همین جهت دانست و بر لزوم ایجاد پیوند بین سیاست ها، راهبردها و اقدامات حوزه ساماندهی امور جوانان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به اشتغال جوانان در برنامه ششم توسعه

ضرورت توجه به اشتغال جوانان در برنامه ششم توسعه