مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 07:072014-12-19ورزشي

بار روانی بر روی خط دفاعی پاس زیاد است/ هشت دقیقه وقت اضافه نوبر است


مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به دیدار دو تیم پاس همدان و پارسه تهران گفت: بار روانی بر روی بازیکنان پاس خصوصا خط دفاعی زیاد است و به همین دلیل تیم بی مورد عقب نشینی می کند.

- بهرام یدی در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با بیان اینکه می توانستیم با گل های بیشتری پارسه تهران را شکست دهیم، اظهار داشت: پس از اینکه گل اول بازی را به ثمر رساندیم بازیکنان بی مورد به لاک دفاعی رفتند و همین موضوع نیز باعث شد که گل تساوی را دریافت کنیم.

وی افزود: بازیکنان ما در خط دفاعی استرس و دلشوره دارند و هر اندازه که کادرفنی و سرمربی تیم به بازیکنان گوشزد می کنند که پس از زدن گل برتری به دفاع نروید نیز به علت استرس بالایی بازیکنان جواب نمی دهد.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان با بیان اینکه پاس در چندین هفته گذشته دچار بدشانسی شده بود، گفت: مسائل چند هفته گذشته و نتایجی که رقم خورده باعث به وجود آمدن این استرس است و بازیکنان می خواهند هر طور که شده نتیجه بازی را حفظ کنند.

یدی عنوان کرد: در دیدار برابر پارسه تهران بازیکنان پاس همدان یک سر و گردن از این تیم بالاتر بودند و پس از این که گل تساوی را دریافت کردیم بلافاصله چند دقیقه بعد با چند حمله به راحتی گل دوم را به ثمر رساندیم و تنها باید تلاش کنیم که این استرس را از بازیکنان دور کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بار روانی بر روی خط دفاعی پاس زیاد است/ هشت دقیقه وقت اضافه نوبر است

بار روانی بر روی خط دفاعی پاس زیاد است/ هشت دقیقه وقت اضافه نوبر است