مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 07:072014-12-19سياسي

نتایج دومین آفرینواره در آبادان اسفند ماه سالجاری اعلام می شود


مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران گفت: در پی برگزاری آفرینواره زنجان دومین آفرینواره ازسفرزائران کربلا معلا در آبادان کلید خورد که نتایج آن اسفند ماه امسال اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حبیب اله ایل بیگی در مراسم اختتامیه نخستین آفرینواره محرم با نام " آیین آینه" با اشاره به اینکه طرح آفرینواره از سوی زنجان ایده جالبی بود افزود: یکی از اهداف برگزاری آفرینواره آشنایی با ابعاد دیگری از عزاداری اباعبدالله الحسین بود که این توفیق با همکاری مسئولان استان زنجان در قالب طرح آفرین واره به اجرا رسید.

وی افزود: قبلا اردوهای عکاسی در کشور برگزار می شد و آثاری به دبیرخانه می رسید که داوری شده و برترین های آن انتخاب می شدند ولی برگزاری چنین برنامه هایی که در آن فیلم سازان و فیلم نامه نویسان نیز حضور داشته باشند در کشور نادر بود و طرح این پیشنهاد از سوی زنجان مورد استقبال قرار گرفت.

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران تصریح کرد: هنرمند در این گونه برنامه ها علاوه بر فراگیری برخی نکات، در فضا قرار می گیرد و بسیاری از نکات ناگفته را از نزدیک در مراسمات سوگواری لمس می کند و به تجربیات او می افزاید و از او هنرمندی پخته می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج دومین آفرینواره در آبادان اسفند ماه سالجاری اعلام می شود

نتایج دومین آفرینواره در آبادان اسفند ماه سالجاری اعلام می شود