مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 06:472014-12-19سياسي

سایت های حاوی مطالب افراط گرایانه در قرقیزستان مسدود می شوند


قرقیزستان به منظور مبارزه با افراط گرایی در این کشور سایت های حاوی مطالب افراطی و تبلیغ اقدامات تروریستی را مسدود می کند.

- " در بیشکک، در نهمین نشست کمیسیون مرکز هماهنگی فعالیت های ضدتروریستی در کمیته امنیت ملی قرقیزستان مسئله مسدود کردن وب سایت های حاوی مطالب افراط گرایانه و تبلیغ اقدامات تروریستی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست نمایندگانی از ساختارهای ضدتروریستی قرقیزستان، نمایندگان شورای دفاع و ستاد کل نیروهای مسلح این کشور مشارکت داشتند.

در این نشست با توجه به تحولات خاورمیانه و افغانستان، مسائل مربوط به تأثیر سازمان های تروریستی و افراطی بین المللی در روند اوضاع در قرقیزستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه همچنین در خصوص انجام تغییرات و اصلاحات مربوط به مقررات قرقیزستان از جمله در زمینه مسدود کردن سایت های مربوط به تبلیغات افراط گرایی و اعمال تروریستی در این کشور تصمیم گیری شد.

این مسئله در حالی است که قرقیزستان برای مبارزه با گسترش افراط گرایی و عقاید تروریستی از طریق اینترنت تصمیم گرفته تا قوانین ارتباطات الکترونیک خود را نیز تغییر دهد.

از سوی دیگر در راستای مبارزه با افراط گرایی در قرقیزستان، اداره امور روحانیت مسلمانان این کشور با همکاری نهادهای انتظامی و امنیتی این کشور اقدامات، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت های حاوی مطالب افراط گرایانه در قرقیزستان مسدود می شوند

سایت های حاوی مطالب افراط گرایانه در قرقیزستان مسدود می شوند