مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 05:572014-12-19اقتصادي

پژو از پاریس می رود


خودروساز فرانسوی پژو سیتروئن به منظور کاهش هزینه قصد دارد پس از 50 سال مقر مرکزی خود را که در مکان مهمی در نزدیک طاق پیروزی پاریس قرار دارد، تغییر دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بلومبرگ به نقل از منابع آگاه گزارش داد: بیشتر کارکنان پژو که در حال حاضر در این محل واقع در حیان گراند آرمه کار می کنند، پاریس را ترک خواهند کرد و در حومه پواسی مستقر می شوند که این شرکت در آن یک کارخانه دارد.

کارلوس تاورس، مدیرعامل پژو این طرح را در نشست هیات مدیره نظارتی پژو مطرح کرد و اتحادیه های این شرکت نیز در ژانویه این پیشنهاد را مورد بررسی قرار خواهند داد.

در صورتیکه این پیشنهاد مورد موافقت قرار بگیرد، تغییر مقر مرکزی پژو به صورت تدریجی انجام خواهد شد و تا پایان سال 2016 کامل می شود.

ژان باپتیست توماس، سخنگوی پژو در این باره گفت: این شرکت مطالعاتی را برای ارزیابی گزینه های مختلف به منظور مدیریت بهتر دارایی های ملکی خود و بهبود شرایط کاری کارمندانش انجام داده اما هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

این خودروساز فرانسوی که برای تامین سرمایه مورد نیازش اقدام به فروش سهام شرکت به دولت فرانسه و شرکت دونگ فنگ موتور چین کرده است، در شش ماهه اول امسال برای نخستین بار در سه سال گذشته سود مالی داشت و اکنون در تلاش برای بهبود درآمدش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژو از پاریس می رود

پژو از پاریس می رود