مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 23:322014-12-18سياسي

رییس ستاد حفظ آثار بابلسر: ساختمان بسیج بابلسر به ستاد حفظ آثار واگذار شود


رییس ستاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بابلسر گفت: ساختمان بسیج شهرستان به ستاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بابلسر واگذار شود.

- " از بابلسر، باقر طاهری پنجشنبه شب در جلسه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس این شهرستان در دفتر امام جمعه بابلسر اظهار داشت: اگر امروز انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک ابرقدرت در بین کشورها می درخشد، مدیون زحمات رزمندگانی است که مقتدرانه در راه حفظ نظام کوشیدند.

وی بیان داشت: زمانی که بسیاری از کشورهای دنیا تلاش می کردند تا کشور ما را نابود و انقلاب ما را متلاشی کنند، شهدا با از خودگذشتگی و ایثار خود امنیت را به کشور بازگردانده و نقشه شوم آنها را با شکست مواجه کردند.

رییس اداره حفظ  آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بابلسر با بیان اینکه این ستاد همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان فعالیت خود را آغاز کرد، افزود: هدف از این نهاد حفاظت و بهره برداری از آثار و ارزش های دفاع مقدس، جلوگیری از نابودی و تحریف و یا به فراموشی سپرده شدن میراث گران بهای خون پاک ایثارگران اسلام و دستاورد های دفاع مقدس است.

طاهری با بیان اینکه در حال حاضر در این ستاد هشت کمیته فعال شده است، گفت: کمیته مدیریت هنری، مدیریت تحقیقات، اسناد، اداره پشتیبانی، دفاع مقدس، برنامه ریزی، مالی و مدیریت روابط عمومی از جمله این کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد حفظ آثار بابلسر: ساختمان بسیج بابلسر به ستاد حفظ آثار واگذار شود

رییس ستاد حفظ آثار بابلسر: ساختمان بسیج بابلسر به ستاد حفظ آثار واگذار شود