مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 23:322014-12-18اقتصادي

مدیر کمیته امداد کامیاران عنوان کرد تحقق 75 درصدی جمع آوری زکات در کامیاران


سهمیه زکات تعیین شده برای این شهرستان در سال جاری یک میلیارد تومان است که 75 درصد آن طی 9 ماه ابتدای امسال محقق شده است.

- " از کامیاران، حبیب الله امانی پنج شنبه شب در چهارمین جلسه شورای زکات این شهرستان، زکات را یک امر حاکمیتی دانست و اظهار داشت: در راستای اشاعه فریضه زکات در جامعه لازم است همه دست در دست هم بدهند و این فریضه الهی را اجرا و عمل نمایند.

وی پرداخت زکات را موجب حل و کاهش بسیاری از معضلات و مشکلات اجتماعی دانست و افزود: پرداخت زکات یکی از راه های موثر در ایجاد عدالت اجتماعی در جامعه است که این مهم وظیفه ما را بسی دشوارتر می کند.

امانی ایجاد حس آرامش در میان مودیان پرداخت زکات را از اصول تبلیغ زکات در جامعه دانست که موجب ایجاد اعتماد دو طرفه می شود و اضافه کرد: با توجه به تأثیرات مثبت و گسترده پرداخت زکات در جامعه لازم است این فریضه الهی به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

وی ضمن اشاره به فعالیت 10 نفر از مبلغین این شهرستان به مدت دو ماه، افزود: سهمیه زکات تعیین شده برای شهرستان کامیاران در سال 93 یک میلیارد تومان است که طی 9 ماهه سال جاری بیش از 75 درصد آن محقق شده است.

امانی بیان کرد: از کل زکات جمع آوری شده در سال جاری، بیش از 274 میلیون تومان مربوط به زکات غلات، 82 میلیون تومان زکات مال التجاره، 96 میلیون تومان زکات مستحبه و 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کمیته امداد کامیاران عنوان کرد تحقق 75 درصدی جمع آوری زکات در کامیاران

مدیر کمیته امداد کامیاران عنوان کرد تحقق 75 درصدی جمع آوری زکات در کامیاران