مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 19:472014-12-18ورزشي

رییس هیئت فوتبال استان بوشهر: استعفای رییس هیئت فوتبال دشتستان پذیرفته نشد


استعفای رییس هیئت فوتبال دشتستان را نپذیرفتم و سمنانی به کار خودش با انگیزه بیشتر ادامه می دهد.

- محمد نجفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: دشتستان نام بزرگی در فوتبال دارد و وقتی به گذشته این شهرستان نگاه می کنیم، افتخارات بزرگی را مشاهده می کنیم و باید برای اعتلای فوتبال این شهرستان و رسیدن به جایگاه واقعی این منطقه در سطح استان و کشور تلاش کنیم.

وی افزود: پرسپولیس برازجان از تیم های ریشه دار فوتبال استان است و احیای این تیم می تواند بار دیگر تماشاگران را به ورزشگاه بکشاند و امیدواریم با اهتمام مسئولان استانی و شهرستانی این مهم محقق شود.

رییس هیئت فوتبال استان بوشهر با اشاره به وقایع یکهفته اخیر فوتبال در دشتستان خاطرنشان کرد: تاکنون بیشترین بازدید و سرکشی و نشست را با فوتبال دشتستان داشته ام و همه تلاشم رسیدن فوتبال این شهرستان به سطوح بالاتر است.

نجفی در ارتباط با وقایع و حواشی مربوط به انتصاب رییس کمیته داوران دشتستان گفت: جناب زاهدی از داوران جوان و لیگ برتری استان است و یک افتخار بزرگ برای مجموعه ورزش استان به شمار می رود و شخصا احترام زیادی برای وی قایل هستم و اعتقاد دارم باید بهترین جایگاه را داشته باشد و اطمینان داشته باشید که تصمیم اخیر صرفا برای پیشرفت بیشتر ایشان انجام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیئت فوتبال استان بوشهر: استعفای رییس هیئت فوتبال دشتستان پذیرفته نشد

رییس هیئت فوتبال استان بوشهر: استعفای رییس هیئت فوتبال دشتستان پذیرفته نشد