مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 19:322014-12-18سياسي

سفر دولت یازدهم به خراسان جنوبی اعلام برنامه های سفر هیئت دولت به خراسان جنوبی


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به راه اندازی سامانه 111 برای ارتباط مردم با رییس جمهور گفت: توجه به عمران و آبادانی، توسعه و رونق زمینه های فرهنگی و اقتصادی و ایجاد امید و شادابی در استان مدنظر هیئت دولت است.

- " از بیرجند، وجه الله خدمتگزار امشب در جمع اصحاب رسانه در ارتباط با سفر رییس جمهور به خراسان جنوبی اظهار داشت: چهارشنبه هفته آتی این استان میزبان کاروان دولت تدبیر و امید است چرا که مردم این منطقه با حضور پای صندوق های رأی این دولت را انتخاب کردند.

وی تصریح کرد: در این سفر شاهد حضور گسترده و باشکوه مردم ولایتمدار استان خواهیم بود و توانمندی ها و مشکلات پیش روی استان به سمع رییس جمهور خواهد رسید.

استاندار خراسان جنوبی افزود: امید است این سفر دستاوردهای زیادی برای استان داشته باشد و بسیاری از مشکلات مردم که با آن دست و پنجه نرم می کنند به زودی رفع شود.

خدمتگزار با بیان اینکه هیئت دولت و معاونان رییس جمهور که به تمامی شهرستان های استان سفر خواهند کرد، گفت: شهرستان بشرویه میزبان وزیر جهاد کشاورزی، خوسف میزبان وزیر نیرو، قاین میزبان معاون امور مجلس، طبس میزان وزیر راه و شهرسازی، درمیان میزبان دستیار رییس جمهور، فردوس میزبان وزیر اطلاعات، سرایان میزبان رییس سازمان میراث فرهنگی، سربیشه میزبان وزیر آموزش و پرورش، نهب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر دولت یازدهم به خراسان جنوبی اعلام برنامه های سفر هیئت دولت به خراسان جنوبی

سفر دولت یازدهم به خراسان جنوبی اعلام برنامه های سفر هیئت دولت به خراسان جنوبی