مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 16:522014-12-18پزشكي

وزیر بهداشت: دفترچه های بیمه باید برای بیماران حکم پول را داشته باشد


وزیر بهداشت با بیان اینکه اقدامات دولت برای کاهش کمبودهای پزشکی بهداشتی قم تنها در حد یک مسکن و آرام بخش است، افزود: علما و مراجع باید ضمن ارایه ارشادات و راهنمایی های لازم دولت را در این زمینه یاری کنند.

- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دفتر چه های بیمه سلامت باید برای بیماران مانند پول باشد و آنها در زمان مراجعه به پزشک به جای پول برای هزینه های درمان خود از این دفتر چه ها استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سید حسن قاضی زاده هاشمی پنجشنبه شب در دیدار با آیت الله موسوی اردبیلی از مراجع تقلید در قم، اظهار داشت: متاسفانه بیمه های سلامت و خدمات درمانی در ایران خیلی کار آمد نیست و تا رسیدن به حد مطلوب فاصله زیادی دارد.

وزیر بهداشت همچنین با اشاره به تحقق وعده های انتخاباتی رییس جمهوری مبنی بر بیمه شدن همه ایرانیان و اجرای قانون بیمه سلامت پس از 20 سال از تصویب آن در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: در حال حاضر به غیر از دو میلیون نفری که خودشان نخواستند که بیمه شوند، همه مردم تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند و دولت نیز هیچ منعی برای بیمه کردن افراد ندارد.

وی با اشاره به بیمه روستاییان و همچنین تحت پوشش بیمه قرار گرفتن واکسن و 14 قلم دارو برای آنها، تصریح کرد: در روستاهای کشور نظام ارجاع به صورت کامل ایجاد شده، و تمامی روستاهای کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: دفترچه های بیمه باید برای بیماران حکم پول را داشته باشد

وزیر بهداشت: دفترچه های بیمه باید برای بیماران حکم پول را داشته باشد