مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 15:222014-12-18اقتصادي

رییش شورای شهر قزوین: هزینه انشعابات آب در قزوین افزایش می یابد


رییش شورای شهر قزوین از افزایش هزینه انشعابات آب در قزوین خبر داد.

- " از قزوین، عباس ظاهری عصر امروز در جلسه علنی که با حضور اعضای شورا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و دست اندرکاران آن در ساختمان شورای شهر قزوین برگزار شد، با بیان اینکه اصلاح شبکه آب در بافت فرسوده شهر ضرورتی انکارناپذیر است، اظهار کرد: طی چند سال گذشته با مصوبه شورای شهر منابع مالی برای این مهم از طریق فروش انشعاب آب تعیین شد و طی سه سال به منظور تحمیل نشدن فشار مالی به شهروندان، این قیمت ها ثابت ماند.

وی ادامه داد: هزینه افزایش یافته انشعاب آب در سال آینده فقط باید از متقاضیانی که درخواست دارند دریافت شود و اولویت اصلی هزینه کرد این مبالغ باید در بافت فرسوده و برای اصلاح شبکه آب باشد.

رییس شورای شورای شهر قزوین افزود: مدت اعتبار این طرح در صورت موافقت اعضای شورا یک سال پس از تصویب توسط وزارت نیرو خواهد بود و هرگونه تغییر قیمتی پس از این تاریخ، با نظر اعضای شورا باید صورت گیرد.

سیدکاظم مجابی نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر قزوین نیز در این جلسه طی سخنانی اظهار کرد: لایحه شرکت آب و فاضلاب مبنی بر افزایش حق انشعاب در کمیسیون برنامه و بودجه، با حضور کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد بین انشعابات خانگی و غیر خانگی تفکیک قائل شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییش شورای شهر قزوین: هزینه انشعابات آب در قزوین افزایش می یابد

رییش شورای شهر قزوین: هزینه انشعابات آب در قزوین افزایش می یابد