مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 14:072014-12-18سياسي

عیادت مسئولان از 4 قلوهای تهرانی


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه رییس سازمان بهزیستی کشور و شهردار منطقه 18 از 4قلوهای تهرانی عیادت کردند به خانواده آنها قول دادند به زودی مسکنی را برای آنها فراهم خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبر ،علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه همایون هاشمی رییس سازمان بهزیستی کشور، وحید نوروزی شهردار منطقه 18 و حجت الاسلام ناصحی رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران عصر امروز از 4 قلوهای تهرانی در منطقه 18 عیادت کردند.

ربیعی در حاشیه دیدار با خانواده 4 قلوه ها گپ و گفت وگویی را با پدر و مادر 4 قلوهای تهرانی (ستایش، پرستش، نیما و نیکان) داشت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به حضورش در منزل 4 قلوهای تهرانی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف ذاتی وزارت رفاه و به ویژه سازمان بهزیستی حمایت از خانواده های چندقلو است.

وی تصریح کرد: بنده به محض اینکه از وضعیت این خانواده مطلع شدم برنامه ای را برای حضور در منزل خانواده 4قلوها گذاشتم و امیدوار هستم در کمترین زمان ممکن اقداماتی را برای حمایت هایی را برای خانواده 4قلوها به همراه پدر و مادرش انجام دهم.

ربیعی با اشاره به سیاست های حمایتی سازمان بهزیستی گفت: در اولین گام این سیاست ها وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی موضوع بیمه ای درمان خانواده ها را پیگیری کرد و در این زمینه اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیادت مسئولان از 4 قلوهای تهرانی

عیادت مسئولان از 4 قلوهای تهرانی