مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 12:222014-12-18سياسي

اعتبارات لازم جهت رسیدگی به امور عشایر تخصیص داده شود


عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان طی جلسه ای با حضور مدیران ارشد دستگاه های اجرایی مرتبط با عشایر به بررسی مشکلات این قشر زحمتکش پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان ، محمد وکیلی در اولین نشست شورای عشایری استان سمنان، نقش عشایر را در کشور مهم ارزیابی کرد و افزود: عشایر نقش بسیار مهمی در اقتصاد دارند و از این رو باید با جدیت و دقت بیشتری مسائل و مشکلات این قشر مرتفع شود .

استاندار سمنان از معاونت امور عمرانی و دفتر فنی استانداری خواست در خصوص مشکلات مناطق عشایری و از جمله در بخش های عمرانی، آب ، راه و اموری که تاثیر جدی بر وضعیت مناطق عشایری دارند، پیگیری جدی داشته باشند.

استاندار سمنان با اشاره به نیاز مهم و اساسی عشایر جهت اطلاع از وضعیت آب و هوا برای پیشگیری از آسیب ها و خسارات ناشی از بارش بر اطلاع رسانی وضعیت هواشناسی از طریق ارسال پیامک به تلفن همراه عشایر تاکید کرد.

وی ادامه داد: با توجه به پوشش ماهواره ای تلفن که در اغلب نقاط استان وجود دارد، ضروری است شماره تماس عشایر در اختیار هواشناسی استان قرار گرفته تا اطلاع رسانی گردد تا شاهد حوادث کمتر در این بخش باشیم .

استاندار سمنان با اذعان به اینکه دام و دامپروری بخشی از سرمایه های کشور است، بر لزوم تلاش بیشتر عشایر و مسئولان ذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات لازم جهت رسیدگی به امور عشایر تخصیص داده شود

اعتبارات لازم جهت رسیدگی به امور عشایر تخصیص داده شود