مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 12:172014-12-18سياسي

رییس دانشگاه آزاد صحنه مطرح کرد ایستادگی در سنگر دانشگاه با تجهیز به صلاح بصیرت


رییس دانشگاه آزاد اسلامی صحنه گفت: دانشجویان در سنگر دانشگاه ها با تجهیز به صلاح بصیرت در مقابل هجمه های فرهنگی ایستادگی می کنند.

- " از صحنه، کیومرث چراغی ظهر امروز در یادواره شهدای دانشجو که درشهرستان صحنه برگزار شد، اظهار کرد: شهادت همچون تاج افتخاری بر سر مؤمنان است.

وی با اشاره به تأکیدات مکرر در دین اسلام در باب شهادت، گفت: شهید و شهادت همواره مورد تکریم و احترام مسلمانان بوده اند.

مدیر دانشگاه آزاد اسلامی صحنه بیان داشت: شهید پاداش اصلی خود را از خداوند دریافت می کند، اما از نظر عقلی جامعه مدیون شهید است.

چراغی بر نیازمندی جامعه به یادواره ها و یادبودهای شهدا تأکید کرد و افزود: تکریم و بزرگداشت شهدا، بزرگداشت تمام خوبی هاست.

وی هدف از برگزاری یادواره شهدای دانشجو در شهرستان صحنه را تقدیر و تکریم از مقام شامخ شهدای دانشجوی این شهرستان و شناساندن الگوهای برتر به جوانان و نسل فردا عنوان کرد.

مدیر دانشگاه آزاد اسلامی صحنه شهدا را اسوه های برتر برای جوانان دانست و ادامه داد: الگوبرداری از شهدا مؤثرترین راه مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان است.

چراغی به دانشجویان توصیه کرد که با پیروی از خط مشی شهیدان و افزایش بصیرت خود تداوم بخش فداکاری ها و ایثارگری های شهدای دانشجو باشند و در سنگر دانشگاه در مقابل زیاده خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه آزاد صحنه مطرح کرد ایستادگی در سنگر دانشگاه با تجهیز به صلاح بصیرت

رییس دانشگاه آزاد صحنه مطرح کرد ایستادگی در سنگر دانشگاه با تجهیز به صلاح بصیرت