مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 11:072014-12-18پزشكي

دولت، اختلاس گران را داغ کند


وزارت بهداشت در بخش درمان خوش درخشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران.

(ایسنا)، منطقه قم، این مرجع تقلید در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با اشاره به توصیف پیامبر اکرم(ص) در کلام امام علی(ع)، گفت: امام علی(ع) در نهج البلاغه فرمودند پیامبراکرم(ص) از درخت نبوت خلق شد و بهترین طبیب برای مردم بود.

وی با بیان این‏ که در اثر گسترش علم، رشته‏ های پزشکی تخصصی شده است گفت: همه علوم در زیر چتر ولایت امیرالمومنین(ع) هستند و هر کس می ‏خواهد در همه رشته‏ ها به مهارت واقعی برسد باید در زیر چتر ولایت باشد.

آیت‏ الله جوادی آملی با تأکید بر این‎که طبیب کسی است که طب جامع الادوار را بشناسد اظهار کرد: طبیب واقعی باید همه دردها و بیماری‏ ها را بشناسد و به کیفیت درمان همه دردها آشنایی کامل داشته باشد.

این مفسر برجسته قرآن کریم در ادامه خاطرنشان کرد: طبیب جامع الادوار بودن اگر محال نباشد، کار بسیار مشکلی است و شاید با وحدت ایجاد شده در نظام و وزارتخانه‏ ها قابل دسترسی باشد.

وی افزود: مشکل این است که فکر می‏ کنیم مرگ یک چاله است و اگر کسی بمیرد پوسیده می‎شود و به فراموشی سپرده می‎شود ولی اینطور نیست چرا که امام حسین(ع) در ظهر عاشورا فرمودند مرگ پل است و چاله نیست و انسان را از این دنیا به دنیایی دیگر من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت، اختلاس گران را داغ کند

دولت، اختلاس گران را داغ کند