مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 10:522014-12-18اقتصادي

استاندار فارس تأکید کرد: برخورد با زمین خواری جهت توقف ساخت و سازهای بی رویه


استاندار فارس بر لزوم برخورد قاطع و مستمر و منطبق با قانون با پدیده زمین خواری خصوصا در کلان شهرها، تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه فارس، دکترسیدمحمد احمدی پنجشنبه 27 آذر در اختتامیه گردهم آیی مدیران کل دفاتر فنی استانداری های کشور در شیراز، گفت: راه حل توقف ساخت و سازهای بی رویه در حاشیه شهرها، خصوصا شیراز و تبدیل اراضی کشاورزی و باغ ها به ساختمان های تجاری و مسکونی، برخورد با پدیده زمین خواری است.

وی با بیان اینکه معکوس شدن نسبت شهرنشینی و روستانشینی نتیجه سیاست های سال های قبل از انقلاب و بی توجهی به عمران و آبادانی روستاها ست، گفت: سیاست های گذشته، مهاجرت گسترده از روستا به شهر را به دنبال داشت، به طوری که امروز 70 درصد جمعیت کشور در شهرها سکونت دارند.

استاندار فارس ادامه داد: هم اینک وزیر کشور با دیدگاهی بلند و بدون پرداختن به حاشیه ها و مسایل وقت گیر، دستور خوبی برای رسیدگی به مسایل مناطق شهری و جلوگیری از توسعه بی رویه شهرها صادر کرده که در دستور کار عملیاتی استان ها قرار دارد.

احمدی به شکل گیری باغشهرها در حاشیه برخی شهرها از جمله شیراز اشاره و خاطرنشان کرد: داشتن باغ هایی دور از شهر برای استراحت پایان هفته مردم امری پسندیده است، اما بهره برداری از طبیعت باید به شرط آسیب ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار فارس تأکید کرد: برخورد با زمین خواری جهت توقف ساخت و سازهای بی رویه

استاندار فارس تأکید کرد: برخورد با زمین خواری جهت توقف ساخت و سازهای بی رویه