مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 10:272014-12-18دانش

مرکز علمی کاربردی ورزش و جوانان خراسان رضوی در 18 رشته دانشجو می پذیرد


رییس مرکز آموزش علمی کاربردی ورزش و جوانان خراسان رضوی از آغاز ثبت نام دوره های کاردانی حرفه ای تربیت بدنی در دانشگاه جامع علمی کاربردی از هفته آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"خبرگزاری دانشجو" از مشهد،" کوروش صبوریان، رییس مرکز آموزش علمی کاربردی ورزش و جوانان خراسان رضوی امروز در جمع خبرنگاران در مشهد از آغاز ثبت نام دوره های کاردانی حرفه ای تربیت بدنی در دانشگاه جامع علمی کاربردی از هفته آینده خبر داد و گفت: ثبت نام متقاضیان از یکم تا هشتم دیماه 1393 از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می شود و متقاضیان می توانند جهت ثبت نام در 18 رشته ورزشی مرکز علمی کاربردی ورزش و جوانان خراسان رضوی از طریق این سامانه اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 600 دانشجو در رشته هایی از جمله آمادگی جسمانی، بسکتبال، پرورش اندام، تکواندو، جودو، دو و میدانی، ژیمناستیک و شنا در این مرکز مشغول به تحصیل می باشند.

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: غواصی، فوتبال، فوتسال، ورزش معلولین، کاراته، کشتی،کوهپیمایی و کوهنوردی، هندبال، والیبال و پهلوانی و زورخانه ای از دیگر رشته های در حال تدریس در این مرکز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز علمی کاربردی ورزش و جوانان خراسان رضوی در 18 رشته دانشجو می پذیرد

مرکز علمی کاربردی ورزش و جوانان خراسان رضوی در 18 رشته دانشجو می پذیرد