مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 09:572014-12-18ورزشي

سرپرست تیم دبیری تبریز: رقابت مدعیان فوتسال در دور برگشت فشرده تر می شود


رقابت مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور در دور برگشت فشرده تر می شود.

- فرزاد کاویانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در آغاز دور برگشت لیگ برتر فوتسال کشور تیم دبیری تبریز میزبان تیم ملی حفاری خوزستان است که این بازی یکی از بهترین و حساس ترین بازی های این هفته است.

وی در مورد آخرین وضعیت تیم دبیری تبریز گفت: بعد از استراحت چند روزه ای که مربی برای تیم در نظر گرفته بود، تمرینات تیم دبیری به صورت منظم برگزار شده و بازیکنان تیم به شرایط مطلوب تیمی و فردی رسیده و برای کسب سه امتیاز بازی برابر تیم ملی حفاری اهواز مصمم هستند.

کاویانی تصریح کرد: تیم دبیری برای بازی روز جمعه بازیکن محرومی نداشته و تنها بهروز جعفری به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم نیست.

سرپرست تیم دبیری تبریز خاطرنشان کرد: رقابت های لیگ برتر در دور برگشت سخت تر شده و مدعیان قهرمانی رقابت فشرده ای را با هم خواهند داشت و تیمی می تواند به هدف اصلی خود که کسب جام است،  دست یابد که از اتحاد بیشتری برخوردار  بوده و حاشیه ها را کنترل کند.

مدیر کمیته فرهنگی باشگاه دبیری تبریز ابراز امیدواری کرد که تیم دبیری در بازی برابر ملی حفاری اهواز به پیروزی رسیده و اولین شکست را به این تیم تحمیل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست تیم دبیری تبریز: رقابت مدعیان فوتسال در دور برگشت فشرده تر می شود

سرپرست تیم دبیری تبریز: رقابت مدعیان فوتسال در دور برگشت فشرده تر می شود