مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 09:172014-12-18اقتصادي

استاندار خراسان رضوی: نرخ تورم خراسان رضوی به 14.4 درصد رسید


با اِعمال سیاست های صحیح اقتصادی، نرخ تورم کشور در 12 ماهه منتهی به آبان ماه به 17.

8 درصد رسیده که این رقم در استان 14.

4 درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علیرضا رشیدیان در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به توطئه نفتی دشمنان و همچنین تحریم های ظالمانه علیه کشورمان، اظهار داشت: یکی از مهم ترین راهکارهای مقابله با این شرایط، جلب و جذب سرمایه های خارجی از طریق توسعه صادرات غیر نفتی است.

وی با تاکید بر روان سازی و تسهیل در روند صادرات، افزود: تحقق پنجره واحد در حوزه صادرات و تسریع در فرایند صدور کالا باید با جدیت دنبال شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: تمام دستگاه های اجرایی مرتبط در این حوزه باید پاسخ به استعلام ها و صدور مجوزها را در یک بازه زمانی معقول و منطقی به صادر کنندگان، اعلام کنند تا از طولانی شدن این روند جلوگیری شود.

رشیدیان، از دستگاه های اجرایی حوزه صادرات خواست تا طی مدت دو هفته آینده نسبت به تدوین فرآیند پاسخگویی به صادرکنندگان اقدام کنند و برای تصویب به دبیرخانه شورای گفت وگو اعلام کنند.

وی با بیان این که صادرات هشت ماهه استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به لحاظ ارزشی پنج درصد افزایش یافته؛ تصریح کرد: در این مدت یک میلیارد و 173 میلیون دلار کالا از استان به کشورهای هدف، صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان رضوی: نرخ تورم خراسان رضوی به 14.4 درصد رسید

استاندار خراسان رضوی: نرخ تورم خراسان رضوی به 14.4 درصد رسید