مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 09:172014-12-18سياسي

منتقدان می توانند آزادانه و منصفانه مسائل و مشکلات را مطرح کنند


منتقدان می توانند آزادانه و منصفانه مسائل و مشکلات را مطرح کنند و اگر رسانه ها و مطبوعات رسالت خود را ایفا نمایند تنش در جامعه کمتر شده و وحدت علاوه بر دانشگاه و حوزه در جامعه بسط یافته و منجر به حل بسیاری از مشکلات خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو "، آیت الله هاشمی رفسنجانی عصر دیروز در دیدار شرکت کنندگان نشست مشترک دانشجویان دانشگاه های دولتی و دانشگاه آزاد اسلامی از سراسر کشور با تسلیت سالروز شهادت آیت الله محمد مفتح گفت: ایشان دارای شخصیتی معتدل و آرام بودند که به خوبی توطئه استعمارگران مبنی بر جدا نگه داشتن دو قشر دانشگاه و روحانی را با تمام وجود احساس کرده بودند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مراسم که به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه و با حضور جمعی از طلاب حوزه انجام شد، با اشاره به اینکه با شهادت آیت الله شهید مفتح، تفکر وحدت حوزه و دانشگاه توسط امام (ره) پایه گذاری شد، افزود: این اقدام وحدت بخش امام (ره) در آن مقطع تاریخی انقلاب، اهمیت فوق العاده ای برای آرامش جامعه داشت و اتحاد و عدم تقابل حوزه و دانشگاه را به ارمغان آورد.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ و تقویت وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: پیوند طلبه و دانشجو آمیختن دین، دانش، بالندگی، تعهد و تخصص را به بار می آورد و در سایه این پیوند، اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتقدان می توانند آزادانه و منصفانه مسائل و مشکلات را مطرح کنند

منتقدان می توانند آزادانه و منصفانه مسائل و مشکلات را مطرح کنند