مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 07:572014-12-18بين الملل

توطئه در خاندان آل سعود؛ جنگ توییتری شاهزاده های عربستانی


فعالیت های اخیر شاهزادگان سعودی در توییتر حاکی است که میزان تنش های خاندان آل سعود و درگیری های داخلی آنها بیش از پیش افزایش پیدا کرده است.

- "، کاربر عربستانی معروف مجتهد در حساب توییتر خود با اشاره به توییت اخیر یکی از شاهزادگان سعودی از افزایش تنش در خاندان آل سعود خبر داد.

خالد بن طلال پسر سوم طلال بن عبدالعزیز آل سعود برادر عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه عربستان در توییتری که منتشر کرده نسبت به ظلم، خوار کردن و توهین (در عربستان) هشدار داده و گفته است که این مسائل کینه به بار می آورد و این مسئله ممکن است به انفجاری منجر شود که پایان خوشی ندارد.

اما خالد اشاره نکرد که چه کسی این انفجار را و علیه چه کسی به وجود می آورد.

خالد بن طلال ضمن نقل حدیثی از پیامبر اسلام -صلی الله علیه وآله- برای پیشگری از وقوع چنین حادثه ای گفت باید به دنبال راهکار های فوری بود و مشکلات (داخلی عربستان) را به صورت ریشه ای حل و فصل کرد.

مجتهد در واکنش به این توییت، این پرسش را مطرح کرد که خالد بن طلال با این اظهار نظر به دنبال چه چیزی است و از کدام انفجار سخن می گوید؛ از انفجار خاندان آل سعود علیه شخص پادشاه و خالد التویجری رییس دیوان پادشاهی او، یا انفجار مردم علیه خاندان آل سعود؟ توطئه علیه رییس دیوان پادشاهی این اولین بار نیست که خالد بن طل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توطئه در خاندان آل سعود؛ جنگ توییتری شاهزاده های عربستانی

توطئه در خاندان آل سعود؛ جنگ توییتری شاهزاده های عربستانی