مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 07:472014-12-18حوادث

همبستگی استرالیایی ها با زنان محجبه


هشتگ #illridewithyou زمانی متولد شد که یک زن استرالیایی٬ شهروند مسلمان محجبه ای را دید که برای در امان ماندن از تهدیدات احتمالی ناشی از هویت اسلامی گروگان گیر٬ حجاب از سر خود برداشت.

- حادثه تروریستی سیدنی در نهایت به کشته شدن گروگان گیر و دو تن از گروگان ها منجر شدپیش از این در پی انتشار خبر گروگان گیری٬ که عامل آن هارون مونس٬ مهاجر ایرانی 50 ساله ای با نام اصلی محمدحسن منطقی بروجردی بود٬ مواردی از تقابل با شهروندان مسلمان در وسایل حمل و نقل عمومی در استرالیا گزارش شده بود.

در پی روشن شدن گرایش مذهبی گروگان گیر٬ بسیاری از هم کیشان او در استرالیا بیم آن داشتند که در خیابان ها و وسایل نقلیه٬ مورد اذیت و آزار کسانی قرار گیرند که از رخ داد این گروگان گیری مرگ بار خشم گین اند.

بیش از 500 هزار مسلمان در استرالیا زندگی می کنند که نزدیک به نیمی از آنها ساکن سیدنی اند و با توجه به این که بسیاری از آنها در حومه غربی سیدنی زندگی می کنند٬ برای رفت وآمد مجبور به استفاده از حمل ونقل عمومی اند.

نیویورک تایمز به نقل از یکی از انجمن های ملی مسلمانان استرالیا گزارش داد که در چندین مورد شهروندان به صورت زنان محجبه آب دهان پرتاب کرده اند.

کمپین من در کنار تو خواهم بود به مرزهای دنیای دیجیتال محدود نماند و به سرعت می شد در ایستگاه های قطار و اتوبوس شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همبستگی استرالیایی ها با زنان محجبه

همبستگی استرالیایی ها با زنان محجبه