مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 07:072014-12-18سياسي

2 هزار کارتن خواب زن در پایتخت/تشکیل خزانه غیرنقد در شهرداری تهران


اتمام طراحی میدان های امام خمینی(ره) و بهارستان، تشکیل خزانه غیرنقد در شهرداری تهران،وجود2 هزار کارتن خواب زن در تهران و.

از مهم ترین اخبار شهری این هفته بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ،مجتبی عبداللهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ابتدای این هفته از اتمام طراحی میدان های امام خمینی(ره) و بهارستان و طراحی میدان های راه آهن و منیریه خبر داد.

اودر خصوص ساماندهی میدان منیریه با بیان اینکه طراحی این پروژه به اتمام رسیده است، اظهارداشت: به لحاظ عمرانی نیز این آمادگی وجود دارد که پس از تحویل زمین از مترو، عملیات اجرایی آن آغاز شود.

این هفته ،رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از تشکیل خزانه غیرنقد در شهرداری تهران به عنوان یکی از تکالیف مدیریت شهری خبر داد.

شهرداری تهران بنا دارد براساس یکی از محورهای تکلیفی برنامه پنج ساله شهر تهران، برای منابع غیرنقد شهری همچون منابع نقدی خزانه ای متمرکز تشکیل دهد و از این طریق بتواند منابع غیرنقدی همچون پروژه های مشارکتی را مدیریت کند.

علیرضا دبیر، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در این باره توضیح داد: در این راستا راه های اتصال منابع غیرنقد به نقد شهرداری تهران به منظور تشکیل خزانه متمرکز غیرنقدی بررسی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار کارتن خواب زن در پایتخت/تشکیل خزانه غیرنقد در شهرداری تهران

2 هزار کارتن خواب زن در پایتخت/تشکیل خزانه غیرنقد در شهرداری تهران