مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 06:372014-12-18ورزشي

مصاف ماهان تندیس و شهید منصوری در قم/ نماینده قم به دنبال صدرنشینی


تیم های فوتسال ماهان تندیس قم و شهید منصوری قرچک در هفته چهاردهم لیگ بر تر فوتسال کشور در شرایطی به مصاف هم می روند که ماهان تندیس به دنبال تصاحب جایگاه تاسیسات در صدر جدول رده بندی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، رقابت های لیگ بر تر فوتسال باشگاه های کشور امروز وارد نیم فصل خود می شود و در شرایطی که ماهان تندیس قم با 8 پیروزی، 3 شکست و 2 تساوی در رده دوم جدول قرار دارد، روز جمعه برای بازپس گیری صدر جدول و در روز پاگشای رعدی به سالن شهید حیدریان، به دیدار شهید منصوری قرچک می رود.

با وجود اینکه مسابقات هفته چهاردهم، تحت تاثیر دیدار حساس تیم های دبیری تبریز و حفاری اهواز و نیز میثاق تهران با تاسیسات دریایی صدرنشین است اما بدون شک بازی ماهان تندیس و شهید منصوری قرچک یکی از دیدارهای مهم هفته نخست نیم فصل دوم است و ماهان می خواهد همانند دیدار رفت که به برتری 3 بر یک ماهان انجامید، برنده بازی باشد.

شهید منصوری در حالی برابر ماهان تندیس قم صف آرایی می کند که این مسابقه، نخستین حضور علیرضا رعدی بر روی نیمکت ماهان تندیس محسوب می شود و از این نظر، جلوه های ویژه خاص خود را دارد.

ماهان تندیس با 26 امتیاز تیم دوم جدول است اما تیم شهید منصوری قرچک با کسب 15 امتیاز در رده نهم جدول 14 تیمی لیگ بر تر فوتسال ایستاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصاف ماهان تندیس و شهید منصوری در قم/ نماینده قم به دنبال صدرنشینی

مصاف ماهان تندیس و شهید منصوری در قم/ نماینده قم به دنبال صدرنشینی