مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1393 ساعت 03:422014-12-18اقتصادي

تدوین برنامه مدیریت گوزن زرد/افزایش دما در کشور


ساماندهی چنارهای ولیعصر، رضایت محیط زیست به نمایش حیوانات جدید در سیرک،اعتبار 1000 میلیاردی برای احیای زاگرس و تدوین برنامه مدیریت گوزن زرد از مهمترین اخبار محیط زیست در این هفته بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حوزه محیط زیست در این هفته شاهد رویدادهای مختلفی بود که قرار گرفتن تمام روزهای پایتخت در شرایط ناسالم در صدر آنها بود.

در ادامه برخی ازمهمترین این خبر ها را مرور می کنیم.

اعتبار 1000 میلیاردی برای احیا بلوط های زاگرس/ مخالفت با کشت در خزانهروز شنبه مدیر پروژه ملی حفاظت از بلوط های زاگرس با بیان اینکه اعتباری معادل هزار میلیارد تومان برای احیا بلوط های زاگرس تعیین شده گفت: اما اختصاص آن منوط به تعریف برنامه اقدام مقابله با خشکسالی بلوط است.

شیرین ابوالقاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: سازمان محیط زیست با عنوان همراه پروژه زاگرس و تسهیل گر برنامه اقدام ملی مبارزه با خشکسالی بلوط های غرب منصوب شده اما اجرا و مدیریت این برنامه به عهده سازمان جنگل ها و مراتع است.

به گفته وی، اگر چه در حال حاضر منابع اعتباری این پروژه تعیین و پایدار شده است اما شورای عالی محیط زیست تکلیف کرده تا زمانی که این برنامه اقدام تعریف نشود منابع اعتباری به آن اختصاص نیابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه مدیریت گوزن زرد/افزایش دما در کشور

تدوین برنامه مدیریت گوزن زرد/افزایش دما در کشور