مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1393 ساعت 23:272014-12-17اقتصادي

رییس سازمان صنعت کردستان: زنجیره فولاد 2 میلیون تنی در کردستان راه اندازی می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: زنجیره فولاد با ظرفیت 2 میلیون تن در سال در آینده ای نزدیک در کردستان احداث و راه اندازی می شود.

- " از کامیاران، محمد دره وزمی چهارشنبه شب در جلسه بررسی مشکلات واحدهای شهرک صنعتی شهرستان کامیاران اظهار داشت: متأسفانه وجود مشکلات در حوزه تولید کشوری است و عدم حمایت جامعه از تولید یک تفکر قدیمی بوده که لازم است دولت و نظام به این چالش بزرگ که گریبان تولید را گرفته، ورود کنند.

وی بیان کرد: سازمان ما متولی سه حوزه مهم صنعت، معدن و تجارت است که هر کدام پیچیدگی و گستردگی خاص خود را دارد و هر یک از مشکلات مطرح شده در این جلسه به یکی از حوزه های تحت تولی ما بر می گردد.

دره وزمی بر لزوم ارائه راه حل به جای بیان مشکل تأکید کرد و در خصوص مشکلات مطرح شده در حوزه صنعت، اظهار داشت: واحد های تعطیل که همه آنها با زحمات زیاد و صرف هزینه های بالایی راه اندازی شده اند و اکنون به دلایلی از جمله، مشکلات رکود حاکم در جامعه، مشکلات مدیریتی و در نهایت عدم توجیه اقتصادی به بن بست رسیده است.

وی ادامه داد: یک دسته از واحد های صنعتی تعطیل شده، به دلیل آغاز به کار غیرکارشناسی بوده و با وجود اینکه به بهره برداری اندک رسیده اند اما چون توجیه فنی و اقتصادی نداشته اند، اکنون تعطیل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان صنعت کردستان: زنجیره فولاد 2 میلیون تنی در کردستان راه اندازی می شود

رییس سازمان صنعت کردستان: زنجیره فولاد 2 میلیون تنی در کردستان راه اندازی می شود