مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1393 ساعت 20:122014-12-17پزشكي

مدیر شبکه بهداشت و درمان فومن خبر داد ساخت 9 خانه بهداشت در فومن


مدیر شبکه بهداشت و درمان فومن از ساخت 9 خانه بهداشت در این شهرستان خبر داد.

- " از فومن، نصرالله کوهستانی امشب در نشست مرکز شبکه بهداشت این شهرستان با اشاره به وجود مراکز بهداشت در این شهرستان اظهار کرد: مرکز شماره 2 فومن با اعتبار 100 میلیون تومان در حال تجدید بنا و تعمیرات اساسی است.

وی با بیان اینکه رفاه و سلامت از مطالبات مردم عزیز است، افزود: چهار پزشک عمومی و یک دندان پزشک در مرکز بهداشت شماره 2 فومن مستقر می شوند و 336 نفر در مراکز بهداشت فومن حضور دارند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان فومن از وجود 67 خانه بهداشت در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: 9 خانه بهداشت دیگر با اعتبار 720 میلیون تومان در سطح شهرستان در دست احداث است و 113 بهورز مشغول خدمات رسانی به مراجعان هستند.

کوهستانی با تصریح بر اینکه یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای تعمیرات بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن در نظر گرفته شده است، گفت: برای خرید تجهیزات جدید مانند دستگاه اکو، آندوسکوپی و سونوگرافی با رایزنی نماینده شهرستان با وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی 500 میلیون تومان در حال انجام و تامین اعتبار است.

وی از انتقال و احداث کلینیک تخصصی در شهر فومن خبر داد و متذکر شد: این کلینیک از اعتبارات داخلی بیمارستان است و 38 پزشک عمومی و متخصص در 13 رشته تخصصی و 225 پرسنل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر شبکه بهداشت و درمان فومن خبر داد ساخت 9 خانه بهداشت در فومن

مدیر شبکه بهداشت و درمان فومن خبر داد ساخت 9 خانه بهداشت در فومن