مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1393 ساعت 12:072014-12-07ورزشي

کندی مسیرگشایی ها از مشکلات اصلی تبریز/ لزوم برخورد با ناشران اکاذیب


برخورد با ناشران اکاذیب، انتقاد از کندی مسیرگشایی ها در تبریز، تغییر کاربری اماکن عمومی و بهداشتی به تجاری و انتقاد از تخریب دبیرستان طالقانی از مواردمطروحه در جلسه امروزشورای اسلامی تبریز بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، داوود امیر حقیان یکشنبه در این جلسه علنی شورای اسلامی تبریز از افزایش بیش از حد باشگاه های ورزشی خصوصی ابراز نگرانی کرد و گفت: سازمان ورزش و جوانان استان باید در اسرع وقت، نظارت کافی برای جلوگیری از افزایش باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام خصوصی را در اولویت کارهای خود قرار دهد.

وی در همین راستا اظهار داشت: برخی از مربیان این باشگاه ها در قبال دریافت مبلغ های بسیار بالا، داروهای خاصی را در اختیار جوانان قرار می دهند که آینده سلامت آنان را تهدید می کند.

عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز همچنین افزود: اکثریت قریب به اتفاق جوانانی که درد معده دارند در باشگاه های بدنسازی فعالیت داشته اند و از داروهایی استفاده کرده اند که سلامت آنان را در معرض خطر جدی قرار داده است.

حراست شهرداری با ناشران اکاذیب برخورد کنددیگر عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی تبریز نیز در ادامه این جلسه با تاکید بر لزوم راه اندازی سیستم تحت وب برای شوراء اظهار داشت: در صورت راه اندازی این سیستم، اعضای به راحتی می توانند در هر مکانی که باشند، با د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کندی مسیرگشایی ها از مشکلات اصلی تبریز/ لزوم برخورد با ناشران اکاذیب

کندی مسیرگشایی ها از مشکلات اصلی تبریز/ لزوم برخورد با ناشران اکاذیب