مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1393 ساعت 09:322014-11-29اقتصادي

سرمایه گذاری یک میلیارد یورویی در صنایع دریایی


معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در حال حاضر توان تولید حدود 100 هزار تن صنایع دریایی در کشور وجود دارد، گفت: تاکنون در بخش صنایع دریایی یک میلیارد یورو سرمایه گذاری در کشور انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد سعیدنژاد در نشستی خبری با بیان اینکه سرمایه گذاری زیادی برای توسعه دریامحور در کشور انجام شده است، گفت: در حال حاضر توان تولید حدود 100 هزار تن صنایع دریایی در کشور وجود دارد که از این رقم تعداد 40 هزار تن در ارتباط با کشتی های متوسط و کوچک است که امکان خوبی را برای ما فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 4.

1 درصد از تولیدناخالص داخلی به صنایع دریایی مربوط است، بیان کرد: هدفگذاری ما این است که این رقم را باید به 10 درصد در کل کشور برسانیم که در مجموع اشتغال 800 هزار نفری نیروی انسانی را به دنبال دارد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه ظرفیت صنایع دریایی در دنیا 1500 میلیارد یورو است که سهم ما از این رقم بسیار کمتر است، گفت: تاکنون در بخش صنایع دریایی یک میلیارد یورو سرمایه گذاری در کشور انجام شده است.

سعیدنژاد با بیان اینکه دولت در سال های گذشته برای حمایت از صنعت، تشکیل صندوق توسعه صنایع دریایی در تصویب و ابلاغ کرد، افزود: اما امکانات و مابع این صندوق به اندازه کافی نیست و در حال حاضر فقط 10


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری یک میلیارد یورویی در صنایع دریایی

سرمایه گذاری یک میلیارد یورویی در صنایع دریایی