موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1393 ساعت 09:322014-11-29سياسي

کمک مالی فقط طبق مفاد و حدود موافقتنامه مجاز است


نمایندگان مجلس مصوب کردند در موارد قانونی، هر گونه پرداخت و کمک مالی توسط دستگاه های اجرایی، فقط بر اساس مفاد موافقتنامه و بعد از تخصیص و در حدود آن مجاز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (شنبه) پارلمان و در ادامه رسیدگی به طرح احکام دائمی و ثابت لوایح بودجه های سنواتی، ماده 40 این طرح را پس از بحث و بررسی به تصویب رساندند.

طبق مصوبه مجلس، در موارد قانونی، هر گونه پرداخت و کمک مالی توسط دستگاه های اجرایی، فقط بر اساس مفاد موافقتنامه و بعد از تخصیص و در حدود آن مجاز است.

در موارد قانونی، هر گونه کمک غیرنقدی و واگذاری دارایی های سرمایه ای و مالی از جمله عین، منفعت و مشابه آن شامل اموال منقول و غیرمنقول و نیز ردّ دیون، مطالبات، حقوق و مانند آن در قالب فرم ها، شرایط و دستورالعمل های ابلاغی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور مجاز است.

نسخه ای از این فرم ها، ضمیمه موافقتنامه اعتبارات هزینه ای دستگاه اجرایی خواهد شد.

احکام این بند در خصوص نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی در حدود اعتبارات مندرج در قوانین بودجه سنواتی و ما به ازاء یا معوض آن، لازم الاجراست.

نمایندگان مجلس مقرر کردند دستگاه های اجرایی موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری که در چهارچوب وظایف خود مجاز به کمک به اشخاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مالی فقط طبق مفاد و حدود موافقتنامه مجاز است

کمک مالی فقط طبق مفاد و حدود موافقتنامه مجاز است