مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1393 ساعت 09:272014-11-29سياسي

باقری: بغداد به خطر بیفتد وارد عمل می شویم


رییس ارکان و امور مشترک نیروهای مسلح گفت: بغداد، عتبات عالیات و محل دفن ائمه اطهار(ع) در عراق نیز همگی جزء خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود که اگر اینها به خطر بیفتد، - جمهوری اسلامی خود مستقیم وارد عمل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدفاع پرس سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، رییس ارکان و امور مشترک نیروهای مسلح درخصوص واکنش جمهوری اسلامی ایران به تعرض احتمالی تروریست ها به مرزهای کشور گفت: ایران خطوط قرمزی دارد که اگر کسی از آن عبور کند، ما به صورت مستقیم وارد عمل خواهیم شد، همچنین رییس شورای عالی امنیت ملی نیز اخیراً اعلام کرده که اگر تروریست ها وارد حاشیه نوار مرزی ما شوند با آن ها به شدت برخورد خواهد شد.

بغداد به خطر بیافتد جمهوری اسلامی وارد عمل می شودوی افزود: البته بغداد، عتبات عالیات و محل دفن ائمه اطهار(ع) در عراق نیز همگی جزء خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود که اگر اینها به خطر بیفتد، جمهوری اسلامی خود مستقیم وارد عمل خواهد شد و با دفاع مجدّانه و مقتدرانه اشرار را منهدم خواهد کرد.

سرلشکر باقری با بیان اینکه دوستان جمهوری اسلامی ایران نگرانی نداشته باشند؛ چراکه ما آن ها را تا رسیدن به موفقیت و پیروزی پشتیبانی و حمایت خواهیم کرد، گفت: اگر منافع دوستان و هم پیمانان ما به خطر بیافتد بنا به تدبیر فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقری: بغداد به خطر بیفتد وارد عمل می شویم

باقری: بغداد به خطر بیفتد وارد عمل می شویم