مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1393 ساعت 09:172014-11-29سياسي

حدادعادل: در رای اعتماد به فرهادی، داد و ستدی بین مجلس و دولت وجود نداشت


در رای اعتماد به فرهادی، داد و ستدی بین مجلس و دولت وجود نداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده تهران در مجلس در مراسم معارفه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به وزیر جدید گفت: حضور من و عده ای دیگر از نمایندگان مجلس علیرغم جلسه علنی مجلس در جلسه تکریم و معارفه آقای فرهادی انشالله نقطه پایانی در مسائل مجلس و دولت است و امیدواریم رای اعتماد به وزیرعلوم نقطه آغازی باشد برای کار آقای فرهادی در این وزارتخانه که این وزارتخانه را به نحو احسن اداره کنند.

حداد عادل در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظرتان در مورد سیاست های دکتر فرهادی در وزارت علوم چیست؟ پاسخ داد: مجلس تا حدود زیادی به این باور رسیده است که ایشان می تواند موفق باشد و رای اعتماد مجلس به ایشان هم نشان داد که مجلس آماده همکاری با مجموعه وزارت علوم است.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی به اینکه به نظر می رسد حساسیت مجلس در مورد وزارت علوم بیشتر سیاسی است، اظهار داشت: وزارت علوم همیشه یک فضای داغ و پر تپش سیاسی بوده است و هیچ وقت نمی شود سیاست را از دانشگاه جدا کرد، حساسیت مجلس در ابتدای کار وزیر نسبت به مسائل سیاسی طبیعی بود، امیدواریم بعد از این حساسیت ها، حساسیت های اینچنینی دیگر وجود نداشته باشد و میدان همکاری مجلس و وزارت علوم میدان همکاری برنامه های اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدادعادل: در رای اعتماد به فرهادی، داد و ستدی بین مجلس و دولت وجود نداشت

حدادعادل: در رای اعتماد به فرهادی، داد و ستدی بین مجلس و دولت وجود نداشت