مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1393 ساعت 08:522014-11-29فناوري

سرقت کابل های تلفن معضل جدید پاکدشت/ قطعی 72 ساعته نتیجه سرقت ها


در حالی که 72 ساعت از قطع خطوط تلفن در پاکدشت می گذرد و رییس اداره مخابرات این شهرستان از سرقت کابل های تلفن خبر می دهد برخی مسئولان درباره این موضوع اظهار بی اطلاعی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، در دنیای امروز انسانها به طرز عجیبی وابسته فناوری و امکانات ماشینی - دیجیتالی شده اند که تقریبا زندگی بدون آن غیرممکن می شود، در کشور ما نیز به فراخور نیاز و امکان دسترسی، این فناوریها وارد زندگی انسانها شده بطوریکه جای خالی برخی از آنها حتی برای چندین ساعت، کارهای روزانه و برنامه ریزیها را بر هم می زند.

فناوری تلفن (ثابت و همراه) یکی از امکاناتی است که از سالهای دور وارد ایران شد و امروز به عنوان یک امکان ضروری در زندگی ما نقش ایفا می کند، البته در این میان با گسترش تلفن همراه، نقش تلفن ثابت روز به روز کمرنگ می شود اما هنوز نیز به عنوان یکی از ضروریات زندگی در هر خانه ای موجود بوده و همچنان ابهت گذشته خود را حفظ کرده است بطوریکه حتی قطع چندین ساعته آن ما را با مشکل مواجه می کند.

این در حالیست که پدیده "کابل دزدی" سالانه چندین میلیارد تومان به مخابرات ضرر می زند و به گفته برخی کارشناسان تغییر قیمت مس در بازار به صورت مستقیم شبکه مخابرات را تحت تاثیر قرار می دهد و موجب افزایش سرقت کابل های مسی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت کابل های تلفن معضل جدید پاکدشت/ قطعی 72 ساعته نتیجه سرقت ها

سرقت کابل های تلفن معضل جدید پاکدشت/ قطعی 72 ساعته نتیجه سرقت ها