مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1393 ساعت 08:522014-11-29فناوري

نمایش احساسات افراد در زمان واقعی با برنامه شناسایی چهره


محققان موسسه مدارات یکپارچه فرانهوفر یک نرم افزار شناسایی چهره را طراحی کرده اند که می تواند به شناسایی جنسیت افراد، سن آنها و همچنین ارزیابی احساساتشان در زمان واقعی کمک کند.

- اگرچه نام فرد برای کاربر آشکار نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس پژوهشی ایسنا منطقه خراسان، نرم افزار موتور پرسرعت پیچیده شناسایی شیء (SHORE) برای عینک هوشمند گوگل سازگار شده که می تواند ویدیو را بطور بلادرنگ بر روی پردازشگر عینک پردازش کند.

فرانهوفر برای تسکین نگرانی های حریم خصوصی در مورد قابل پیگیری بودن این نرم افزار شناسایی چهره قول داده است که اطلاعات را هرگز بر روی ابزار cloud قرار ندهد.

به گفته محققان، ساخت این فناوری سالها طول کشیده و از کتابخانه ای از داده های بسیار کارآمد ساخته شده بر روی زبان برنامه نویسی ++C برای تحلیل چهره انسان استفاده می کند.

برنامه SHORE را می توان طوری اجرا کرد که اطلاعات در مورد فرد مورد مکالمه در نزدیکی صورت وی قرار گرفته و به کاربر در مورد احساسات، جنسیت و سن وی اطلاع رسانی کند.

این برنامه به تنها چیزی که برای تخمین احساسات افراد احتیاج دارد، یک دوربین دیجیتالی شبیه به دوربین های روی عینک گوگل است.

با حدود 10 فریم در هر ثانیه، این برنامه تصویر دریافت شده را بررسی کرده و آن را با اطلاعات پایه ای مربوط به 10 هزار صورت که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش احساسات افراد در زمان واقعی با برنامه شناسایی چهره

نمایش احساسات افراد در زمان واقعی با برنامه شناسایی چهره