مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1393 ساعت 08:172014-11-29اقتصادي

سردار مومنی : کاهش 6/6 درصدی تعداد کشته های تصادفات در 7 ماه امسال


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: تعداد کشته های تصادفات در هفت ماه امسال در مقایسه با سال گذشته 6 و 6 دهم درصد کاهش داشته است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار واحد مرکزی خبر، سردار سرتیپ اسکندر مومنی در نشست خبری افزود : پارسال در این مدت شاهد کشته شدن 11 هزار و 642 نفر در تصادفات جاده ای و شهری بودیم که امسال این آمار به 10 هزار و 870 نفر رسیده است یعنی 772 نفر کمتر کشته شده اند.

وی با اشاره به اینکه در تلاشیم این آمار را در کشور به حداقل برسانیم، گفت: تصادفات در دنیا در حال افزایش است اما خوشبختانه در کشور ما آهنگ کاهشی دارد و از این نظر در رتبه نخست جهان قرار داریم .

سردار مومنی افزود: در سال 84 تعداد کشته ها 28 هزار نفر بود که هم اکنون این آمار به زیر 18 هزار کشته رسیده که 40 درصد کاهش یافته است .

وی گفت: بیشترین کاهش کشته ها در استان های مرکزی، آذربایجان شرقی و قم و بیشترین افزایش کشته ها در استان های سیستان و بلوچستان، همدان وکرمان است.

سردار مومنی افزود: در نشست ماه جاری سازمان ملل در آمار تصادفات، تلفن همراه جایگزین استفاده از مواد مخدر و الکل شده طوریکه تعداد کشته ها در جهان در تصادفات به یک میلیون و 300 هزار نفر و تعداد مجروحان به 50 میلیون نفر افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار مومنی : کاهش 6/6 درصدی تعداد کشته های تصادفات در 7 ماه امسال

سردار مومنی : کاهش 6/6 درصدی تعداد کشته های تصادفات در 7 ماه امسال