مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1393 ساعت 08:172014-11-29سياسي

ملزوماتی برای پیاده روی اربعین/ پیشنهاد کتاب و نرم افزار برای زائران حسینی


«پایگاه پژوهشی تحلیلی راهبردی» به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی و پیاده روی زائران کربلای معلی بسته ویژه اربعین را پیشنهاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا توجه به فضای خاص این حرکت بسته چند رسانه ای زیر را برای شرکت کنندگان در این حرکت و همه علاقه مندان به مطالعه در زمینه معارف حسینی پیشنهاد می نماید.

بسته زیر شامل کتاب، نرم افزار، مجموعه سخنرانی و لوازم و پیشنهادات توصیه شده برای مسافران این حرکت حسینی است.

*راهنمای مصور سفر زیارتی عراق/ سید احمد علوی/نشر معروف در کتاب راهنمای مصوّر سفر زیارتی عراق سعی شده مطالبی که زائران در سفر زیارتی عراق به آنها نیازمند هستند در یک جا گردآوری شده و اطلاعات ضروری مورد نیاز زائران از قبیل تاریخچه شهرهای زیارتی، اماکن تاریخی، ادعیه، احکام سفر، آداب زیارت و برخی سوره های قرآنی را در اختیار زائران قرار دهد.

عناوین راهنمای مصور زیارتی عراق شامل: قرآن، آمادگی برای سفر و معرفی شهرهای نجف، کوفه، کربلا، کاظمین، بغداد، سامرا، حله، آشنایی با استان های عراق، احکام دینی، ستارگان حرم، ادعیه و زیارات شامل آداب، زیارت و احکام فقهی در این خصوص می شود.

*خلاصه سلوک عاشورایی کتاب خلاصه مباحث سلوک عاشورایی ، گزیده ای از مباحث مطرح شده توسّط حضرت آیت الله العظمی حاج آقا مجتبی تهرانی است که در ایّام محرّم و ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملزوماتی برای پیاده روی اربعین/ پیشنهاد کتاب و نرم افزار برای زائران حسینی

ملزوماتی برای پیاده روی اربعین/ پیشنهاد کتاب و نرم افزار برای زائران حسینی