مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1393 ساعت 08:172014-11-29سياسي

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج: جوانان بروجردی شناسنامه ایرانیان را حفظ کردند


نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: جوانان بروجردی با ساخت انیمیشن رستم و سهراب شناسنامه ایرانیان را حفظ کردند.

- " از بروجرد، محمد علی بخشی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم اکران انیمیشن رستم و سهراب در بروجرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فردوسی با خلق حماسی شاهنامه نشان جوانمردی را به مردم ایران ارزانی داشت و جوانان بروجرد نیز با ساخت انیمیشن رستم و سهراب آن را به نسل امروز ایران زمین هدیه کردند، تا شناسنامه ایرانیان همچنان پابرجا بماند.

وی خاطر نشان کرد: در دوران پیش از انقلاب اسلامی فساد جامعه ایران را فراگرفته و مردم با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‎کردند که راه خلاص و رهایی از آن برای همگان غیرممکن به نظر می رسید.

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: در همان دوران معلمی اندیشمند و فرزانه به نام روح الله خمینی با تعلیم و آموزش دانش آموزان بزرگی چون باکری، همت و شهید بروجردی را به دنیا معرفی کرد.

علی بخشی افزود: بشر با داشتن سفیری به نام عقل باید بتواند، از آن به بهترین نحو استفاده کرده و از این نعمت بزرگ چنان بهره برد که تا نسل ها و عصرها عقل و هوش او مورد استفاده دیگران قرار گیرد.

وی تاکید کرد: وجود شعرای نامی ایران زمین همچون خیام، نظامی، حافظ، شیخ بسطام و فردوسی شناسنامه ایران را برای دنیا رقم زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج: جوانان بروجردی شناسنامه ایرانیان را حفظ کردند

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج: جوانان بروجردی شناسنامه ایرانیان را حفظ کردند