مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1393 ساعت 08:172014-11-29سياسي

ادامه دادن مسیر سنتی به حذف صداوسیما می انجامد/ ذائقه سنجی لحظه ای


قائم مقام سرافراز در نخستین سخنرانی خود از این موضوع سخن گفت که در روزگاری که از طریق ارتباطات رسانه‎ای می‎توان مرزها را جابجا کرد، ادامه دادن مسیر سنتی به حذف صداوسیما می انجامد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، دومین همایش‬ ‫گردان های سایبری بسیج صداوسیما‬ صبح امروز شنبه هشتم آذر ماه با اجرای مرتضی حیدری در مرکز همایش های صداوسیما در حال برگزاری است.

تاکنون فیروزی دبیر قرارگاه سایبری بسیج صداوسیما، انتظاری دبیر شورای عالی فضای مجازی و جعفری رییس بسیج صداوسیما در این مراسم سخنرانی کرده اند.

مهدی اخوان بهابادی قائم مقام رییس صداوسیما در امور فناوری و رسانه های نوین در ابتدای سخنان خود گفت: خدا را شاکرم اینگونه تقدیر شد اولین حضور رسانه ای من در محفل بسیجیان سازمان رقم بخورد.

این را نعمت می دانم و امیدوارم تا زمانی که در این سازمان مشغول به انجام وظیفه هستم قدر این نعمت را بدانم و انشالله با روحیه بسیجی فعالیت کنم.

دوره اشغال جغرافیایی به سر رسیده استوی افزود: حوزه سایبری یا فعالیت های مجازی امروزه به حدی فراگیر شده که کمتر کسی را می شود پیدا کرد که منکر اثر و نفوذ گسترده این حوزه شود.

اکنون دوران اشغال جغرافیایی تمام شده و بعید است ما دوباره در این دنیا شاهد فاجعه ای مثل ایجاد رژیم غاصب صهیونیستی شویم؛ به معنای که قسمتی از ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه دادن مسیر سنتی به حذف صداوسیما می انجامد/ ذائقه سنجی لحظه ای

ادامه دادن مسیر سنتی به حذف صداوسیما می انجامد/ ذائقه سنجی لحظه ای