مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1393 ساعت 07:122014-11-29سياسي

رییس دادگستری آمل: مسئولان با سرعت بیشتر پاسخگوی ارباب رجوع باشند


باید در برخوردهای مان تکریم ارباب رجوع را در اولویت قرار داده و سرعت پاسخگویی به مردم را افزایش دهیم.

- " از آمل، حجت الاسلام فضل الله سیفی، صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم عمر را یک سرمایه بزرگ می داند که کمیت این سرمایه بزرگ به دست بشر نیست ولی کیفیت عمرمان به دست خودمان است.

سیفی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ملاقاتی که علما و روحانیون با معظم له داشتند، گفت: ایشان اشاره داشتند که ما در هشت سال دفاع مقدس امتحان بزرگی پس دادیم و در این امتحان بزرگ دستاوردهای زیادی را به ثمر رساندیم.

رییس دادگستری آمل با اشاره به پایان هفته بسیج در کشورمان که با برنامه های متنوع بصیرتی و آگاه سازی همراه بود،تصریح کرد: خداوند در روز رستاخیز سئوال می کند که از سرمایه عمر خود چه بهره برداری کردیم.

سیفی با اعلام اینکه از مسئولان می خواهیم با سرعت نامه ها و مکاتبات دادگستری را پاسخگویی کنند، اذعان داشت: برخی ادارات در سطح شهرستان نقش ضابط قضایی دارند و باید توجه داشته باشند قبل اینکه کار به مراحل قضایی بکشد تدبیر سیاسی رعایت کنند.

این مسئول قضایی یادآور شد: نباید حکمی اجرا شود و پیامد منفی در جامعه فراهم شود زیرا پیامدها خوشایند نظام و جمهوری اسلامی ایران نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دادگستری آمل: مسئولان با سرعت بیشتر پاسخگوی ارباب رجوع باشند

رییس دادگستری آمل: مسئولان با سرعت بیشتر پاسخگوی ارباب رجوع باشند