مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1393 ساعت 05:572014-11-29سياسي

دو سردار ایرانی بی حریف در دو جبهه


ساکنان کشور پهناور ایران با هر فکر و اندیشه، قوم و قبیله، دین و مذهب و در هر کجای این سرزمین، اعضای یک خانواده بزرگ و تاریخی هستند.

- پیشرفت، ترقی و موفقیت هر یک از اعضای این خانواده گسترده خوشحالی و سرور سایر اعضا را فراهم می کند.

ایران عزیز در طول تاریخ فرزندان و سرداران برومند و وفاداری پرورش داده و هرکدام در مقاطع مختلف تاریخ منشا خدماتی به دین و میهن و ملت شده که هرگز فراموش نشده و نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه یادداشت کرم محمدی در مردم سالاری می خوانید: دامن پرمهر وطن مزین به انقلاب اسلامی، امروز نیز بحمدالله شاهد قدرت نمایی و درخشش چنین فرزندان لایق، کارآمد، متدین و سرداران بی هماوردی در عرصه های مختلف است که به دو نمونه از این فرزندان خلف اشاره می شود: الف: قاسم سلیمانی سرداری که با فرماندهی های بی نظیر و طراحی های موفقیت آمیز، سه سال است معادلات برآمده از هزاران ساعت کار تحقیقاتی، جاسوسی، یارگیری و.

در ستادهای فرماندهی و ستاد و مراکز امنیتی آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و حمایت های همه جانبه و آشکار حاکمان مرتجع عرب، درباره سوریه را به هم ریخته است.

اعزام هزاران مزدور از سراسر جهان به اقصی نقاط سوریه، ارائه کمک های علنی نظامی و مالی و تبلیغاتی و اطلاعاتی به این جانیان و چشم پوشی بر جنایات هولناک آنان عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو سردار ایرانی بی حریف در دو جبهه

دو سردار ایرانی بی حریف در دو جبهه