مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1393 ساعت 05:492014-11-29فناوري

هوشمندترین شهرهای جهان برگزیده شدند


بعضی افراد بر این باورند که شهرهای هوشمند فناوری اطلاعات و هرآنچه مربوط به آن می شود را مورد استفاده قرار می دهند تا هوشمندترین و کارآمدترین منابع را مورد استفاده قرار دهند و در نتیجه بتوانند هزینه استفاده از انرژی را به حداقل برسانند، - پایتخت انگلیس در زمینه های مختلف برای ارائه خدمات گسترده مجازی بسیار امتیاز مناسبی دارد.

شهر لندن به واسطه طراحی سیستم های پایدار در جهت بهره مندی از نوآوری های فناورانه شهرتی فراوان کسب کرده است و البته ساماندهی سیستم حمل ونقل عمومی به واسطه خدمات شهر مجازی نیز توانسته است بر اعتبار آن بیفزاید.

قرار است بزودی در کالج سلطنتی لندن مرکز شهرهای هوشمند اروپا تأسیس شود و این مرکز بتواند خدمت رسانی در حوزه دولت، حمل ونقل، بازرگانی، دانشگاهی و داده های شهروندی را گسترده تر کند و البته این اتفاقات با امید به بهره مندی هرچه بیشتر از نوآوری ها و کارایی هرچه بیشتر بخش های مختلف جامعه صورت می گیرد.

شهرداری لندن همچنین به تازگی اعلام کرد همکاری های گسترده ای را با شرکت O2 آغاز کرده است تا به موجب آن بزرگترین شبکه خدمات اینترنت رایگان Wi-Fi در اروپا را راه اندازی کند.

6- توکیو توکیو در فهرست شهرهای هوشمند بزرگ جهان نخستین شهر آسیایی محسوب می شود و در فهرست نوآورانه ترین شهرهای جهان رتبه 22 و دیجیتالی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندترین شهرهای جهان برگزیده شدند

هوشمندترین شهرهای جهان برگزیده شدند