مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1393 ساعت 04:322014-11-29سياسي

امام جمعه چرام: دوباره کاری در ساخت گلزار شهدای چرام زیبنده نیست


دوباره کاری ها در ساخت گلزار شهدای چرام زیبنده نیست.

- " از چرام حجت الاسلام جعفر طزری شامگاه جمعه در نشست مسئولان ارشد استانی و مسئولان شهرستانی برای پی گیری مشکلات شهرستان چرام اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که اکنون در شهرستان چرام موجب شده که جوابی برای مردم نداشته باشیم موضوع دوباره کاری ها در ساخت گلزار شهدای این شهرستان است.

امام جمعه چرام گفت: امروز بخشی را می سازند و فردا همان را خراب می کنند و پول بیت المال در این خصوص هدر می رود که باید از همان ابتدا فکری به حال مطالعات کرد تا دوباره کاری و هزینه اضافی در این پروژه صورت نگیرد.

حجت الاسلام طزری افزود: الان هم این طرح راکد مانده است و ما دیگر جوابی برای مردم نداریم ،من به عنوان امام جمعه در هنگام حضور بر گلزار شهدا نمی توانم با مردم رو در رو شوم چراکه جوابی برای آن ها ندارم.

امام جمعه چرام در همین خصوص گفت: اگر در کنار این گلزار حتی مجتمع فرهنگی هم احداث شود دیگر به چشم نخواهد آمد چراکه دوباره کاری و هزینه های بی جهت این دوباره کاری در ذهن مردم به گونه ای دیگر مجسم خواهد شد.

موضوع مصلای چرام و راه ارتباطی آن از دیگر دغدغه های امام جمعه چرام بود که در همین خصوص از استاندار خواست برای مشکل یاد شده چاره اندیشی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه چرام: دوباره کاری در ساخت گلزار شهدای چرام زیبنده نیست

امام جمعه چرام: دوباره کاری در ساخت گلزار شهدای چرام زیبنده نیست