مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1393 ساعت 03:172014-11-28پزشكي

مشتری داروهای تقلبی چه کسانی هستند؟


بر اساس اطلاعات اینترپل بیش از 10 درصد داروهای موجود در بازارهای جهان تقلبی است و این نوع خرید و فروش سالانه 58 میلیارد یورو به نفع فروشندگان درآمد داشته است.

- دکتر سیدعلی وکیلی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، نیز با عنوان این مطلب که مصرف داروهای قاچاق بر سیستم عصبی بدن تاثیر منفی دارد و باعث بیماری های جبران ناپذیری می شود، گفت: بعضی داروهای قاچاق بسیار سریع و بطور کامل درد بیمار را تسکین می دهد.

این ممکن است حرف اول وآخر بعضی بیماران مصرف کننده یا حتی پزشکان تجویز کننده این دارو ها باشد اما واقعیت این است که ممکن است در ساخت آن مقدار زیادتری از دارو بکار رفته باشد یا داروی مشابه قوی تری که عوارض بیشتری نیز دارد بکار رفته باشد و بنابراین پس از مدتی عوارض آن گریبانگیر فرد می شود.

وی تصریح کرد: در خصوص داروهای مسکن، خطر استفاده از ترکیبات خاصی وجود دارد که با اثر بر سیستم عصبی می تواند وابستگی فرد را پس از مصرف داروها به دنبال داشته باشد.

این تاثیر معجزه آسای بعضی دارو ها می تواند ظاهری زیبا با اثردرمانی فوری وموثر داشته باشد آما آسیب های بعدی بر سلامت انسان ونیز خطر اعتیاد به آن نباید ازنظر دور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشتری داروهای تقلبی چه کسانی هستند؟

مشتری داروهای تقلبی چه کسانی هستند؟