مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 23:272014-11-28اقتصادي

نارنگی 5000 تومانی جای گوجه را گرفت


رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران از افزایش قیمت نارنگی در پی افزایش بارندگی خبر داد و گفت: بیشترین حجم مصرف میوه در حال حاضر مربوط به انار، نارنگی، پرتقال جنوب و انگور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم حسین مهاجران افزود: گوجه فرنگی ایران در حال حاضر از منطقه جنوب کشور تولید می شود، بنابراین در بخش جنوبی کشور قیمت گوجه ارزان تر است و هر چه به سمت تهران و شمال کشور حرکت کنیم، قیمت آن گران تر می شود.

وی با بیان اینکه هزینه بسته بندی و جابه جایی بر قیمت گوجه فرنگی تاثیر دارد، خاطرنشان کرد: ورود گوجه فرنگی بهبهان قیمت را کیلویی 500 تومان کاهش داده و با ورود گوجه فرنگی چابهار و بوشهر از 25 روز آینده، قیمت گوجه فرنگی منطقی خواهد شد.

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران خاطرنشان کرد: خربزه در حال حاضر با قیمت کیلویی 2500 تومان در میدان به فروش می رسد و در کنار آن هندوانه میناب و دزفول با قیمت کیلویی 1300 تا 1400 تومان و 1000 تا 1200 تومان به فروش می رسد.

مهاجران از افزایش قیمت نارنگی در پی افزایش بارندگی خبر داد و خاطرنشان کرد: بارندگی در چند روز گذشته باعث شده حجم برداشت کاهش یابد و این موضوع افزایش قیمت نارنگی را به همراه داشته است و این محصول در نوع درجه یک خود کیلویی 5000تومان در میدان عرضه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارنگی 5000 تومانی جای گوجه را گرفت

نارنگی 5000 تومانی جای گوجه را گرفت