مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 21:222014-11-28بين الملل

2 کشته و 40 زخمی در ناآرامی ها جنوب الجزائر


خشونت ها در جنوب الجزایر منجر به کشته شدن 2 نفر و زخمی شدن 40 تن دیگر شد.

- "، درگیری میان نیروهای امنیتی با تظاهرات کنندگان در استان ورقله در جنوب الجزائر منجر به کشته شدن دو نفر و زخمی شدن 40 تن شد.

این درگیری ها از دو روز قبل آغاز شده و معترضان خواستار عملی شدن وعده های دولت برای تامین منازل مسکونی رایگان، کمک هزینه و شغل برای جوانان در این منطقه هستند.

العربیه گزارش داد که معترضان خیابان های اصلی شهر را بسته و با برپایی چادر به مقابله نیروهای امنیتی رفته اند و درگیری زمانی آغاز شد که معترضان به سوی نیروهای امنیتی سنگ پرتاب کردند.

روز پنجشنبه نیز این اعتراضات ادامه داشت و در اطراف کاخ فرمانداری در شهر بورقله اعتراضات برگزار شد و معترضان یک بانک دولتی را تخریب کردند.

گزارش ها حاکی از آن است که نیمی از افراد زخمی شده در درگیری ها در جنوب الجزایر از نیروهای امنیتی هستند که با سنگ پراکنی معترضان زخمی شدند و نیروهای امنیتی نیز با گلوله پلاستیکی و گاز اشک اور معترضان را هدف قرار دادند.

انتهای پیام/ " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 کشته و 40 زخمی در ناآرامی ها جنوب الجزائر

2 کشته و 40 زخمی در ناآرامی ها جنوب الجزائر