مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 18:022014-11-28سياسي

به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین صورت گرفت برگزاری تجمع گسترده بسیجیان خارگ


تجمع گسترده بسیجیان خارگ، به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین برگزار شد.

- " از خارگ، عبدالکریم دانش آموز، در این تجمع بزرگ که عصر امروز با شرکت گسترده بسیجیان خارگ، همزمان با روز نیروی دریایی به صورت مشترک با کارکنان پایگاه نیروی دریایی ارتش خارگ در محل شهدای گمنام این جزیره برگزار شد، اظهار کرد: نقش بسیج در خارگ و در تمام کشور، در تمامی زمینه ها کلیدی است و این موضوع مکرراً ثابت شده است.

فرمانده سپاه ثارالله خارگ با تبریک سالروز تشکیل نهاد مقدس بسیج به فرمان امام راحل، خدمت به بسیجیان را افتخار دانست و خاطرنشان کرد: در جزیره خارگ کارهای مهم و سنگینی از جمله تولید، فرآوری و صادرات نفت توسط همین بسیجیان انجام می شود و این جای تقدیر دارد.

حجت الاسلام موسی کمالی نیز تفکر بسیجی را مایه عزت و هیمنه اسلام دانست و خاطرنشان کرد: در سوریه، لبنان، عراق و یمن نیروهای مقاومت مردمی با روحیه و افکار بسیجی و مدیریت بزرگ مردان بسیجی ایران، تکفیری های عامل صهیونیست را که به نام اسلام به جنگ با مسلمانان آمده اند، زمینگیر کرده اند.

امام جمعه خارگ تاکید کرد: چشم بسیجی به لبان مبارک رهبر و مقتدای خود است و همانگونه که در پیروزی انقلاب جانفشانی کرد، دوران جنگ هرچه داشت در طبق اخلاص نهاد، سال های سازندگی را با موفقیت پشت سرگذاشت، اینک ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین صورت گرفت برگزاری تجمع گسترده بسیجیان خارگ

به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین صورت گرفت برگزاری تجمع گسترده بسیجیان خارگ