مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 17:022014-11-28ورزشي

لیگ برتر فوتبال مازندران شکست وحدت جویبار مقابل نماینده ساری / حساسیت در صدر جدول


تیم صدرنشین لیگ برتر فوتبال مازندران در خانه مقابل نماینده ساری شکست خورد.

- " از شهرستان ساری، در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال مازندران امشب 6 بازی همزمان برگزار شد که با شکست تیم صدرنشین لیگ در یک بازی خانگی مقابل نماینده ساری بود.

تیم صدرنشین وحدت مقاومت جویبار که در خانه میزبان پدیده شمال ساری بود، در نهایت با یک گل از میهمان خود شکست خورد و حساسیت در صدر جدول بین دو تیم ساری و جویبار به اوج خود رسید.

در دیگر بازی سد نکا در برابر میهمان خود پیام شهدای سلمانشهر در یک بازی پرگل سه بر صفر پیروز شد و خود را به بالای جدول رساند.

در دیگر بازی ها شهدای بابلسر با یک گل از سد شهدای لمراسک گلوگاه گذشت و تلاش دو تیم شهرداری ایزدشهر و شهرداری فریدونکنار به تساوی بدون گل انجامید.

همچنین شهرآورد فوتبال ساری بین دو تیم داروسازی وتاک و شهید متولی دو بر یک به نفع وتاک ساری پایان یافت برگزار و دریا آبی زاغمرز نیز در خانه مقابل دیگر تیم ساروی استقلال شمال یک بر صفر پیروز شد.

در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال مازندران تیم وحدت جویبار با 24 امتیاز به خاطر تفاضل گل بهتر در صدر جدول جای دارد و تیم پدیده شمال ساری با 24 امتیاز به خاطر تفاضل گل کمتر دوم است و  تیم های داروسازی وتاک ساری و شهرداری فریدونکنار به ترتیب با 22 و 21 امتیاز سوم و چهارم هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر فوتبال مازندران شکست وحدت جویبار مقابل نماینده ساری / حساسیت در صدر جدول

لیگ برتر فوتبال مازندران شکست وحدت جویبار مقابل نماینده ساری / حساسیت در صدر جدول