مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 12:472014-11-28سياسي

اشعار حماسی مداحان باعث شور و نشاط بین رزمندگان می شد


فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان ضمن تصریح بر اینکه نسبت دفاع مقدس با عاشورا غیر قابل انکار است، گفت: اشعار حماسی مداحان باعث شور و نشاط بین رزمندگان می شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید محمد تقی شاهچراغی صبح جمعه در چهارمین یادواره شهدای مداح شهرستان دامغان در حسینیه اعظم سیدالشهدا(ع) محله دباغان این شهر به نقش و جایگاه مداحان در هشت سال دفاع مقدس پرداخت و افزود: شهدای مداح یک ویژگی برتر نسبت به دیگر شهدا داشتند و آن اینکه این شهدا با مداحی خود رزمندگان را به حضور و دفاع از کشور دعوت می کردند.

وی خاطرنشان ساخت: مداحان با اشعار حماسی خود باعث شور و نشاط بین رزمندگان می شدند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه این استان 100 شهید مداح دارد اظهار داشت : پرداختن به متن خوب، بیان سیره اهل بیت(ع) در مداحی، استفاده از اشعار و صحت مطالب از موضوعاتی است که مداحان به صورت ویژه مورد توجه قرار می دادند.

شاهچراغی یادآور شد: همه شهدای مداح ما در راه رضای خدا جان خود را تقدیم و در راه بقای اسلام و زنده نگه داشتن یاد ائمه اطهار(ع) به ذکر مداحی می پرداختند.

وی با تاکید بر اینکه مداحان امروز باید در میدان نبرد با نظام سلطه مصادیق حق و کفر را معرفی کنند افزود: نوای مداحان اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشعار حماسی مداحان باعث شور و نشاط بین رزمندگان می شد

اشعار حماسی مداحان باعث شور و نشاط بین رزمندگان می شد