مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 12:472014-11-28ورزشي

عملکرد هیئت های ورزشی در پارس آباد رضایت بخش نیست


مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: عملکرد هیئتهای ورزشی در شهرستان پارس آباد رضایت بخش و قابل قبول نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، ایوب بهتاج بعد از ظهر جمعه در جلسه روسای هیئتهای ورزشی پارس آباد با اعلام اینکه از 40 هیئت ورزشی این شهرستان فقط 17 هیئت فعال بوده و مابقی هیئت های ورزشی غیر فعال است، خواستار فعال شدن سایر هیئت های ورزشی شد.

وی با بیان اینکه ورزش پارس آباد دارای ظرفیت های زیادی است، افزود این شهرستان دارای نام آوران و قهرمانان متعددی در رشته های ورزشی بوده که باید به درستی از آن بهره بگیریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان به کاهش دو سومی اعتبارات ورزشی استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: امسال 10 میلیارد ریال اعتبار به 402 هیئت ورزشی این استان پیش بینی شده که از این رقم سه میلیارد و 110 میلیون ریال برای هیئت های ورزشی استان منظور شده است.

وی با بیان اینکه هیئت های ورزشی نباید فقط به ارائه آمار اتکا کنند، ادامه داد: هیئتها در راستای توسعه ورزش باید با ارائه راهکار و پیشنهادات مختلف موجب اجرای طرح های جدیدی در ورزش شوند.

بهتاج به حمایت همه جانبه از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی تاکید کرد و به حل مشکلات ایاب و ذهاب تیمهای ورزشی در اعزام به شهرهای مختلف کشور قول مساعد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد هیئت های ورزشی در پارس آباد رضایت بخش نیست

عملکرد هیئت های ورزشی در پارس آباد رضایت بخش نیست