مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 12:472014-11-28اقتصادي

نخستین سمینار تخصصی بازاریابی و تبلیغات بیمه در قزوین برگزار شد


نخستین سمینار تخصصی بازاریابی، تبلیغات و فروش در صنعت بیمه با رویکرد توانمندسازی فعالان این عرصه در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، نخستین سمینار تخصصی تبلیغات و فروش در صنعت بیمه با رویکرد توانمند سازی روز جمعه با حضور مدیران و فعالان صنعت بیمه استان در سالن دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.

احد حیدری مشاور بازاریابی و فروش شرکت های صنعتی و کارشناس بازاریابی در این سمینار گفت: اگر از نگاه خریدار به فعالیت خود نگاه کنیم می توانیم در بازاریابی نقش موثری ایفا کرده و موفق عمل کنیم.

حیدری افزود: توجه به سلیقه مشتری و داشتن چشم انداز در بازاریابی تعیین کننده است و اگر بتوانید به عنوان مشاور مهارتهای مدیریتی و کارشناسی خود را به مخاطب و مشتری ارائه کنید به نتایج بهتری دست خواهید یافت.

این کارشناس بیان کرد: عشق و انگیزه وافر به کار رمز موفقیت در امور است و با تلاش مستمر قادر خواهید بود ضمن ایجاد فضای بهتری برای کسب و کار به فعالیتها رونق بیشتری بخشید.

حیدری اظهارداشت: مهارت نزدیک شدن به مشتری و ارتباط موثر با افراد، تفکر کارشناسی، دلسوزی و داشتن تعهد کاری و صداقت و کسب اطلاعات لازم از مشتری و موضوع مورد نظر و نیازها می تواند راه دیگر موفقیت در کارها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین سمینار تخصصی بازاریابی و تبلیغات بیمه در قزوین برگزار شد

نخستین سمینار تخصصی بازاریابی و تبلیغات بیمه در قزوین برگزار شد